Togetr nieuws en updates

7 signalen die aangeven dat uw CRM toe is aan vervanging

7 mei, 2019 / Alex Wilbrink

De aanschaf van een CRM is een grote investering, zowel in tijd als in financiën. U doet dan ook het liefst zo lang mogelijk met uw CRM-systeem. Maar waar het CRM u eerst tijd en moeite bespaarde, kost deze vooral tijd en moeite na verloop van tijd. U merkt op dat medewerkers met Exceldocumenten gaan werken in plaats van het CRM en het overzicht ontbreekt meer en meer. Helaas ontkomt u er niet aan en is ook uw CRM op een gegeven moment toe aan vervanging. Maar wanneer moet u uw CRM vervangen? In dit blog behandel ik zeven signalen die aangeven dat uw CRM toe is aan vervanging.

Lees meer

Effectief bijsturen en verantwoorden dankzij heldere rapportages

23 april, 2019 / Anne Geurtsen

Als IT-manager bevindt u zich meer en meer in de rol van chief information officer (CIO). Nog nooit is de behoefte aan een adequate besturing van ICT zo groot geweest als nu. Niet alleen het plannen, leiden en coördineren van activiteiten op gebieden als elektronische dataverwerking, informatiesystemen, systeemanalyse en software development behoort tot uw taken. Ook meer strategische en bedrijfsbrede vraagstukken komen op uw bordje te liggen. Als IT-manager bent u de schakel tussen business en IT.

Lees meer

Hoe CRM jouw organisatie toch wel op de klant kan richten

12 januari, 2018 / Alex Wilbrink

We weten het allemaal uit management boeken: de klant betaalt de rekening; zeer tevreden klanten zijn loyaal, worden je ambassadeur, je Net Promotor Score stijgt enzovoorts. Logisch dat de ambitie om klantgerichtheid te verbeteren blijvend hoog scoort op de agenda van management teams. Maar: een ‘grote-stappen-snel-thuis-aanpak’ waarbij voor dit doel een CRM systeem wordt aangeschaft loopt in de regel uit op een kater. 


Lees meer