Togetr Customer Relationship Management

Lees meer over Togetr CRM

Neem kennis van Togetr CRM via onze blogs, whitepapers en artikelen in vakbladen.

Togetr CRM professionals2
Naar een 'actionable' organisatie

Lees ons inzicht gevend E-book over hoe je organisatie met Togetr CRM activiteit gedreven kan worden.

Klik hier

Altrex logo3
Altrex: zeer tevreden gebruiker Togetr CRM

Lees hoe Altrex Togetr CRM gebruikt om de effectiviteit van de salesforce te vergroten.

Klik hier

Customer Engagement
Customer Engagement... Hoe dan?

We hebben een whitepaper geschreven over 5 elementen waaraan Customer Engagement software moet voldoen wat ons betreft.

Klik hier


De toegevoegde waarde Togetr CRM

image 36

Met Togetr CRM  software liggen de volgende voordelen binnen handbereik: 

  • Betere verkoopresultaten door een actie gericht CRM gecombineerd met automatisch gekoppelde sales informatie.
  • Effectievere samenwerking, meer werkplezier in en tussen verkoopteams en met de andere afdelingen van uw organisatie.
  • Aanzienlijke tijdwinst: door geruisloze communicatie en minder zoektijd kunnen uw medewerkers meer tijd aan hun kerntaken besteden.


Togetr CRM

Togetr CRM: Actiegerichte marketing en sales

Uitstekende relaties met klanten en prospects zijn voor uw onderneming van essentieel belang. Togetr CRM helpt zowel bij eenvoudig beheer van klantgegevens als actiegericht salesmanagement.

De kern van sales is uiteraard het actief ontwikkelen van een goedgevulde sales funnel gericht op het halen van salestargets. De kracht van Togetr CRM is aan de ene kant het bieden van een werkelijk 360 graden beeld van de klant. Dus niet alleen marketing en sales gegevens, maar ook relevante data vanuit sales/product configuratie, inkoop, planning, productie en service. Dit haast automatisch communiceren over afdelingsgrenzen heen van informatie, resultaten en voortgang zorgt voor een structureel betere marketing en sales performance. Customer Relationship Management werkt immers pas echt goed als je het organisatiebreed toepast.

Aan de andere kant moet je dit 360 graden inzicht voortdurend omzetten in marketing & sales actie. Door Togetr CRM heen verweven is een krachtig activiteiten en notificatiesysteem wat voortdurend prikkelt om de 'next action' te bepalen en uit te voeren.


Togetr CRM Functionaliteiten

Togetr CRM biedt meerdere functionaliteiten die uw verkoopprocessen verbeteren en uw klantdossiers inzichtelijk maken.

image 26 (1)
Sales Force Automation & Workflows

Togetr CRM biedt uitstekende ondersteuning van uw verkoopproces. Een goede kwalificatie van leads en de opvolging daarvan. Repetitieve processen kunnen met workflows worden gestart waarbij activiteiten over teamleden worden verdeeld. Uw sales en marketing medewerkers kunnen effectief samen werken en hun tijd besteden aan complexere inhoudelijke taken.

image 27 (1)
Funnel & Lead Management

Togetr CRM biedt een complete funnel management oplossing. Op basis van diverse criteria wordt bepaald welke prospects te volgen. Dit resulteert in hogere efficiëntie en productiviteit van uw verkoopteam door hen te helpen zich te concentreren op de juiste leads op het juiste moment. Belangrijk bij opvolging is ook  'loose-end' management: er wordt automatisch gesignaleerd als er geen vervolgacties zijn. 

image 28 (1)
E-mail integratie

Togetr biedt een volledige email oplossing geïntegreerd met CRM functionaliteit. Ongestructureerde gegevens in email zijn automatisch gekoppeld aan gestructureerde informatie zoals klant- en contactgegevens, maar ook orders, projecten, calls. Dit levert emailtransparantie op voor de hele organisatie tenzij vertrouwelijkheid vereist is. En daarmee aanzienlijk minder communicatie en zoektijd.

image 29 (1)
Sales Dashboards

Inzicht in CRM performance is van groot belang om te kunnen sturen als sales management. Daarbij is het belangrijk om de juiste CRM performance indicatoren te bepalen: Togetr CRM bevat diverse visuele perfomance metrics om resultaten in te zien.  Hierbij kunnen realisatie data uit verschillende bronnen - dus ook financiële, productie of servicegegevens - worden gecombineerd.

image 30 (1)
Getting Things Done Togetr

Iedereen worstelt elke dag met een overload aan te verwerken informatie. Om effectief te blijven werken ondersteunt Togetr de flow van Getting Things Done, maar dan ook in team verband. Vanuit email taken aanmaken voor jezelf of een collega of team activiteiten tijdens een meeting voor het samen afhandelen van de workload. Alles om elke dag je hoofd en inbox leeg te houden en actiegericht te kunnen werken.

image 31 (1)
Automatische notificatie

Met Togetr CRM kun je activiteiten van anderen volgen om automatisch op de hoogte te blijven van bijvoorbeeld gekoppelde email conversaties, voortgang meldingen en wijzigingen in deadlines. Dit zorgt voor geruisloze communicatie en voorkomt dat je veel navraag moet doen bij collega's over voortgang en afhandeling. Overdracht van werk wordt ook substantieel eenvoudiger.


Wat Togetr CRM uniek maakt

image 35-1

Togetr CRM heeft een aantal unieke kenmerken: 

  1. Combinatie CRM functionaliteit met uitgebreide Work Management Solutions.
  2. Ondersteuning ‘Getting Things Done’ concept voor een effectieve en efficiënte salesforce.
  3. 360 graden klantbeeld op basis van het kunnen combineren van gestructureerde en ongestructureerde informatie.