Nieuws

7 signalen die aangeven dat uw CRM toe is aan vervanging

De aanschaf van een CRM is een grote investering, zowel in tijd als in financiën. U doet dan ook het liefst zo lang mogelijk met uw CRM-systeem. Maar waar het CRM u eerst tijd en moeite bespaarde, kost deze vooral tijd en moeite na verloop van tijd. U merkt op dat medewerkers met Exceldocumenten gaan werken in plaats van het CRM en het overzicht ontbreekt meer en meer. Helaas ontkomt u er niet aan en is ook uw CRM op een gegeven moment toe aan vervanging. Maar wanneer moet u uw CRM vervangen? In dit blog behandel ik zeven signalen die aangeven dat uw CRM toe is aan vervanging.

Lees meer

Topics: CRM met Getting Things Done, Grip krijgen op de chaos, Service, Management assistant

Predictive Maintenance: logische stap – maar ook haalbaar?

Neem de casus van een liftfabrikant. U begrijpt het, de lift moet het blijven doen. Een onverwachte stop, het vastzitten in de lift geeft bij liftgebruikers veel stress en emotie. De lift blijft klein en bevindt zich vaak op grote hoogte. Daarnaast: traplopen is gezond, maar het is wel fijn als de lift het doet als je op de 32e verdieping moet zijn. Beschikbaarheid is dus van groot belang. Het ontzorgen van de gebouweigenaar op dit punt is een voorwaarde om überhaupt te mogen leveren.

Met de Predictive Maintenance methode wordt het mogelijk te voorspellen wat, wanneer onderhoud nodig heeft. Onderhoudsmonteurs kunnen dus op pad worden gestuurd voordat een grote storing plaatsvindt. Hoe dat kan? Maakbedrijven zorgen ervoor dat hun 'Things' (zoals machines of liften) worden verbonden aan het 'Internet'. Vervolgens worden deze grote datastreams geanalyseerd via statistische modellen en algoritmes (machine learning). Tot slot 'triggeren' events acties zoals het inplannen van een servicemonteur en het tijdig bestellen van de benodigde onderdelen.

De liftenbouwer laat zich uiteraard inspireren door deze nieuwe ontwikkelingen. Ook hun product wordt steeds meer een dienst die de gebouwbeheerder betaalt op basis van prestatie indicatoren zoals daadwerkelijk gebruik en beschikbaarheid. 

Lees meer

Topics: APAAS, Servitization, Total customer care, Service, Internet of Things, Industry 4.0, Machine Learning, Predictive Maintenance

Industry 4.0 inspiratie sessie bij Valk Welding op 13 december 2016

Graag nodigen wij je uit voor de inspiratie sessie die wij organiseren bij Valk Welding in Alblasserdam op 13 december a.s. van 11:30 tot 14:30 uur, ontvangst vanaf 11:00 uur

Valk Welding en Togetr
Het Togetr platform draait in combinatie met Dynamics Navision, Exact en Baan / Infor LN. Valk Welding heeft Exact als ERP. Een aantal jaar geleden hebben zij gekozen voor een 'lean en agile aanpak' waarbij stap voor stap de businessvoordelen van Togetr zijn gerealiseerd. De business uitdagingen waar Togetr onder meer een oplossing voor biedt is het creëren van een 360 graden klantbeeld voor alle medewerkers, goed zicht hebben op de salesfunnel, integraal kunnen plannen van projecten over alle disciplines en locaties, aansturing assemblage, urenregistratie en (remote) service.

Als je van plan bent te komen, KLIK DAN HIER om op onze site je aan te melden!

Lees meer

Topics: Getting Things Done, CRM, APAAS, Life Cycle Management, Product Configurator, Exact, Servitization, Smart Industry, Valk Welding, Service, Internet of Things, Industry 4.0