Togetr nieuws en updates

Smart Maintenance Experience

12 november, 2019 / Alex Wilbrink

Het Smart Maintenance 2019 congres op 5 november leek mij veelbelovend. Terwijl ik er naar toe reed kwamen er een paar vragen bij mij boven. Hoe kunnen onze klanten een maximale machinepark uptime realiseren met

Lees meer

Togetr en SignalZ (IoT) bundelen krachten!

28 mei, 2019 / Alex Wilbrink

Togetr en SignalZ (IoT) bundelen krachten en bieden industriële bedrijven daarmee vernieuwende en integrale

De convergentie van de fysieke en digitale wereld, gecombineerd met cloud technologie en Machine Learning, opent een wereld van kansen voor industriële bedrijven om nieuwe ervaringen en nieuwe bedrijfsmodellen te creëren.

Togetr -leverancier van low-code industriële oplossingen- breidt haar oplossingen uit door de inzet van SignalZ in haar productportfolio. Dit betekent dat aan de ontwikkeling van de Togetr Digitale Twin (PLM, product Configurator) en aan de Togetr Digital Factory de IoT dimensie zal worden toegevoegd.

Lees meer

Mitsubishi Elevator Europe (MEE) versnelt Digitale Transformatie met innovatieve Togetr oplossingen

6 februari, 2017 / Theo Hoogendoorn

Mitsubishi heeft na een zorgvuldig uitgevoerd selectietraject en een succesvol gerealiseerde Proof of

Hendrik van ‘t Hul -CFO van MEE- geeft als toelichting: ‘Als marktleider op het gebied van hoogwaardige verticale mobiliteitsoplossingen, realiseert Mitsubishi Elevator Europe samen met Togetr een ambitieuze innovatie roadmap. De dynamische wereld waarin we leven, de constant veranderende gebruikersbehoeften en gebouwbestemmingen, vragen om een wendbare en flexibele onderneming.

Lees meer

Predictive Maintenance: logische stap – maar ook haalbaar?

15 december, 2016 / Alex Wilbrink

Neem de casus van een liftfabrikant. U begrijpt het, de lift moet het blijven doen. Een onverwachte stop, het vastzitten in de lift geeft bij liftgebruikers veel stress en emotie. De lift blijft klein en bevindt zich vaak op grote hoogte. Daarnaast: traplopen is gezond, maar het is wel fijn als de lift het doet als je op de 32e verdieping moet zijn. Beschikbaarheid is dus van groot belang. Het ontzorgen van de gebouweigenaar op dit punt is een voorwaarde om überhaupt te mogen leveren.

Met de Predictive Maintenance methode wordt het mogelijk te voorspellen wat, wanneer onderhoud nodig heeft. Onderhoudsmonteurs kunnen dus op pad worden gestuurd voordat een grote storing plaatsvindt. Hoe dat kan? Maakbedrijven zorgen ervoor dat hun 'Things' (zoals machines of liften) worden verbonden aan het 'Internet'. Vervolgens worden deze grote datastreams geanalyseerd via statistische modellen en algoritmes (machine learning). Tot slot 'triggeren' events acties zoals het inplannen van een servicemonteur en het tijdig bestellen van de benodigde onderdelen.

De liftenbouwer laat zich uiteraard inspireren door deze nieuwe ontwikkelingen. Ook hun product wordt steeds meer een dienst die de gebouwbeheerder betaalt op basis van prestatie indicatoren zoals daadwerkelijk gebruik en beschikbaarheid. 

Lees meer