Tevreden en productieve marketing sales medewerkers die stressvrij hun werk doen
Togetr Stressfree CRM professionals

Robotica en vergaande automatisering nemen steeds meer menselijke taken over - ook verkooptaken. Maar zonder mensen die besluiten nemen en hun creativiteit inbrengen om uitdagingen op te lossen gaat het niet. De prestatiedruk op de professional en kenniswerker en dus ook marketing en sales mensen is er daarom niet minder om. Wij komen situaties tegen dat verkoopmanagers alleen al met 200 mails per dag worden overspoeld. Laat staan alle urgente brandjes die ze moeten blussen tussendoor. Nauwelijks tijd dus voor productief nadenken over strategie en de uitvoering daarvan. Daarnaast het gevoel: ik ervaar grote druk en stress, maar wat heb ik vandaag nou eigenlijk gedaan. Alweer enkele jaren geleden schreef met het oog hierop David Allen zijn bestseller: Getting Things Done (GTD). Togetr is bij uitstek geschikt om niet alleen individueel, maar ook als team dit gedachtegoed toe te passen in de praktijk van alle dag.

Lees hieronder hoe u dit kunt bereiken met de inzet van Togetr CRM.  


Togetr MarketingSales productiviteit

Elke dag je inbox leeg met Togetr emailverwerking

Door email te verwerken in Togetr of via de Outlook Togetr addin kunnen alle medewerkers de Getting Things Done flow volledig afhandelen. In 15 minuten 30-50 emails wegwerken en daarmee elke dag je inbox leeg krijgen is daarmee veel gemakkelijker gemaakt. Het is bewezen dat hierdoor stress vermindert en mensen geconcentreerder kunnen werken.


Togetr conversatie-groepen voorkomt email-chaos

Wanneer email wordt gestuurd aan meerdere medewerkers en eventueel externen ontstaat er in Togetr een conversatiegroep. Dit zorgt ervoor dat ook al wordt iemand in een reply niet in de 'Aan' of 'Cc' gezet, deze het bericht toch kan inzien in de conversatie die gaandeweg ontstaat. Dit is standaard zo, maar gebruikers kunnen dit principe ook blokkeren door 'privé' berichten te sturen. Door conversatiegroepen vermindert de hoeveelheid email die heen en weer wordt gestuurd structureel. Daarnaast zorgt dit er voor dat iedereen goed op de hoogte is wat in de regel stress vermindert. 


Togetr Stressfree Professionals

Altijd weten wat je 'next actions' zijn met Togetr activities

Een van de belangrijke functionaliteiten in  Togetr CRM zijn de Activities of zoals David Allen ze noemt: de ‘next actions’. Vanuit email of bij contexten zoals projecten, klanten, verkoopkansen, contactpersonen kunnen activiteiten worden aangemaakt. Voor jezelf of voor iemand uit je team. Ook is mogelijk om een taak voor een team aan te maken die zelf bepalen wie deze taak gaat uitvoeren. Mooie feature is ook het kunnen volgen van een activiteit zodat anderen automatisch op de hoogte worden gebracht bij wijzigingen. Door deze functionaliteit hebben gebruikers veel beter overzicht over wat ze moeten doen en kunnen ze gemakkelijker anderen op de hoogte houden. Minder stress voor iedereen dus!


Togetr Slimme CRM teams

Met Togetr contexten naar een 360 graden beeld van de klant

Een sterke feature van Togetr CRM is Togetr Contexten. Een context is bijvoorbeeld een klant, een contactpersoon, een verkoopkans of een project. Contexten zijn meestal bedrijfsbreed gebruikte informatie entiteiten waarvan de data vaak in meerdere andere systemen vastligt zoals ERP en PLM. Doordat Togetr een krachtig integratie framework met Master Data Management mogelijkheden met zich meebrengt kan hierdoor een totaalbeeld ontstaan van niet alleen de klant, maar bijvoorbeeld ook een project. Door bedrijfsbreed activities te gebruiken wordt deze informatie ook nog eens 'actionable' gemaakt. Je kunt dus veel sneller je beeld opbouwen van hoe het bijvoorbeeld bij een klant of prospect ervoor staat en komt dus minder snel voor onaangename stressvolle situaties te staan. 


 

Togetr CRM Effectshutterstock_457614802.eps

Medewerkers ervaren structureel minder stress door:
- een lege inbox door minder email
- goed overzicht over het werk dat gedaan moet worden
- gemakkelijk elkaar op de hoogte houden
- veel sneller een totaalbeeld kunnen opbouwen van de klant, een order of een project.

 

 

 


 

Lees ook over de 6 andere Togetr CRM voordelen:
#1 Marketing en sales productiviteit - Meer doen in minder tijd
#3  Slimme CRM teams - Efficiënter samenwerken en grotere bedrijfsbrede teamspirit
#4  Business responsiviteit - Responsiviteit zorgt voor tevreden 
#5  Business agility - Wendbaar en aanpasbaar CRM systeem
#6  Robuuste integraties - Vergroot ROI van uw huidige IT systemen zoals ERP
#7  Complementaire Togetr modules - Smart Industry Togetr modules beschikbaar