Met Togetr CRM kunt u meer doen, meer actie ontketenen, in minder tijdTogetr Stressfree CRM professionals

CRM systemen moeten bijdragen aan het vergroten van de effectiviteit en productiviteit van marketing en sales afdelingen. Natuurlijk: vastleggen van informatie over klanten, contacten en verkoopkansen en inzicht krijgen in de pijplijn zijn mooie CRM features. Maar dit is niet genoeg. Je wilt groeien in omzet en winstgevendheid. Je streeft naar meer en zeer tevreden klanten die ambassadeurs van jouw merk zijn. CRM systemen die daar niet aan bijdragen heten geen CRM, maar Database.  Dus: een goed CRM systeem moet de output van de marketing & sales vergroten. Dat marketeers en verkopers meer doen, meer activiteiten ontplooien in minder tijd.

Lees hieronder hoe u dit kunt bereiken met de inzet van Togetr CRM.  


Togetr MarketingSales productiviteit

Email transparantie

Met Togetr kun zeer eenvoudig informatie met anderen delen; alle inkomende en uitgaande email met bijlagen wordt automatisch gekoppeld aan relaties, klanten, verkoopkansen en dergelijke. Email is daarmee direct voor iedere medewerker met een Togetr account inzichtelijk, tenzij je kiest voor vertrouwelijkheid.


Togetr Stressfree Professionals

Minder tijd kwijt met zoeken

Door email transparantie zijn Togetr CRM gebruikers minder tijd kwijt met zoeken naar relevante informatie of dit na te vragen bij collega's. Deze informatie is vaak te vinden in emails die soms niet aan jou zijn gestuurd. Doordat in principe alle email voor alle medewerkers inzichtelijk en automatisch gekoppeld wordt aan 'Togetr contexten' zoals contactpersonen, relaties, projecten en dergelijke, is het erg gemakkelijk om snel relevante emails terug te vinden.


Togetr Slimme CRM teams

Pro-actief communiceren via notificaties

Je houdt elkaar geautomatiseerd op de hoogte van ontwikkelingen op een verkoopkans, offerte of verkoopactiviteit. Een verkoopmanager hoeft zo dus alleen zijn notificaties bij te lezen om de vorderingen te bekijken; hij kan daar vervolgens ook snel even een vraag over stellen via chat.


Togetr Business Resposivity

Interactieve rapportages

Verkoopmanagement kan eenvoudig de pipeline monitoren via realtime rapportages. Dat niet alleen: je kunt direct naar bijvoorbeeld een verkoopkans klikken, deze aanpassen of via chat/mail een vraag aan de verkoper stellen. 


Togetr CRM Effectshutterstock_457614802.eps

Je bent aanzienlijk minder tijd kwijt aan:
- archiveren van sales informatie
- het vervolgens zoeken naar die informatie door anderen
- proces verstorende afstemming per telefoon
- het sturen van email met vragen en het wachten op antwoord

Er wordt structureel minder ‘vruchteloos’ gezocht, minder gebeld, minder gemaild.
Tijd die besteed kan worden aan waar het om gaat: meer verkopen aan de juiste klanten!


 

Lees ook over de 6 andere Togetr CRM voordelen:
#2  Stressvrije CRM professionals - Tevreden en productieve marketing sales medewerkers
#3  Slimme CRM teams - Efficiënter samenwerken en grotere bedrijfsbrede teamspirit
#4  Business responsiviteit - Responsiviteit zorgt voor tevreden 
#5  Business agility - Wendbaar en aanpasbaar CRM systeem
#6  Robuuste integraties - Vergroot ROI van uw huidige IT systemen zoals ERP
#7  Complementaire Togetr modules - Smart Industry Togetr modules beschikbaar