Customer Relationship Management

Sales Force Automations & Workflow Management
Togetr CRM automatiseert uw verkoopproces. Dit is een goede ondersteuning bij kwalificatie en ondersteuning bij de opvolging van leads. Door deze repetitieve taken te automatiseren, kunnen uw werknemers hun tijd en aandacht besteden aan complexere taken.

Funnel & Lead Management
Togetr CRM biedt een complete funnel management oplossing. Op basis van diverse criteria wordt bepaald welke prospects te volgen. Dit betekent het verbeteren van de efficiëntie en productiviteit van uw verkoopteam door hen te helpen zich te concentreren op de juiste leads op het juiste moment.

E-mail integrations
Togetr CRM biedt een volledige email oplossing geïntegreerd met uw CRM functionaliteit. Dit betekent dat uw gestructureerde gegevens en uw ongestructureerde gegevens automatisch aan elkaar gerelateerd zijn. Getting-Things-Done principes worden krachtig ondersteund.

Sales Dashboards
Togetr CRM-gebruikers kunnen statistieken bekijken in een zeer visueel, aantrekkelijk perspectief met behulp van aangepaste rapporten en dashboards. Ze bieden realtime updates van gegevens en een platform dat toegankelijk is via de Togetr-portals.

Workforce Management
Togetr CRM combineert de CRM-functionaliteit met complete taakbeheersystemen. Samenwerking en dingen voor elkaar krijgen principes zijn cruciaal voor een flexibele en effectieve verkooporganisatie.

Call & service Management
Togetr Call Management beheert, bewaakt en registreert al uw zakelijke oproepen, samen met een database die helpt om de klantervaring op afroep en uw oproepbeheer te verbeteren.
Waarom is Togetr CRM uniek?
Togetr CRM / Differentiation
Togetr Customer Relationship Management: ondersteunt alle verkoop processen, verkopers en gegevens die nodig zijn om producten te verkopen.
Togetr CRM is uniek, omdat
- Togetr CRM combineert CRM met Work management Solutions Het automatiseert en documenteert het verkoopproces
- Togetr CRM ondersteunt ‘Getting Things Done’ concepten
- Togetr CRM is gebaseerd op low-code technology en is daardoor blijvend wendbaar.
Mail integrations – KPI’s – Task & workflows – funnels – prospects & customers – calendar – responsiveness – agile – GTD-principles

Wat is de toegevoegde waarde van Togetr CRM?

- Togetr CRM stelt verkoopteams in staat om effectief te worden en alle taken en verantwoordelijkheden te automatiseren
- Togetr CRM biedt een oplossing om een ‘customer intimacy’ strategie te implementeren.
- Togetr CRM biedt oplossingen voor effectieve samenwerking en transparantie binnen en tussen verkoopteams
"Togetr, basis voor uw digitale transformatie."
Lees er meer over in onze gratis whitepaperDownload de whitepaper